z prądem

Idę do pracy. Widzę miasteczko. Uśmiecham się, bo stajnia jeszcze pełna. Wracam z pracy. Oni dalej stoją. Przerzedzony parking, ale mnie interesuje tylko jeden model. Elektryczny.

Zapisuję się na jazdę próbną.

IMG_7758

W końcu idealnie pasuję do koncepcji Drive@Work.

IMG_7763

Stała przy krawężniku. Niby taka skromna. Ale wystarczyło spojrzeć w reflektory, aby dostrzec ten pazur. i3 zachwyca inaczej. Jest nadal powiewem świeżości.

IMG_7759

No to start! Przycisk schowany gdzieś za kierownicą. A nad nim cała kolumna z automatyczną skrzynią biegów. Zasięg, który nam jeszcze na koniec dnia pozostał do dyspozycji, to 37 kilometrów.

IMG_7766

Zasięg (max 200 km) to główna wada tego modelu, oprócz oczywiście ceny. Nasz model był wspomagany silnikiem spalinowym i 8-litrowym bakiem na benzynę, ratującym nas w razie potrzeby. i3 to typowo miejskie auto, nie na trasy, mimo że bagażnik pomieściły dużą, podróżną torbę, a siedzenia z tyłu nie przerażą osób wysokich.

IMG_7770_Fotor

Komfort jazdy gwarantują duże koła. Oraz liniowe przyspieszenie. To naprawdę bardzo dynamiczny samochód. Maksymalna prędkość to 150 km/h, ale generalnie nawet na autostradzie tyle nie można…

Pokręciliśmy się zatem po okolicy. Cichutko. Naprawdę bezszelestnie. Ludzie nie reagowali albo reagowali za późno, oglądając się za tym autem, bo na drodze robi jednak wrażenie.

IMG_7757

– Wiesz co? Tego typu auta to przyszłość – mówiliśmy między jednym kęsem kanapki a drugim. Wręczone nam lunch boxy szybko zniknęły. Wrażenia nie.

IMG_7771

Podziel się:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>